"TOP" služby v Bratislave

Autor: Viktor Štefaňák | 10.8.2014 o 11:35 | (upravené 10.8.2014 o 22:04) Karma článku: 3,75 | Prečítané:  1158x

Slováci sú národ, ktorí sa v globále stále sťažuje. A nehovorte, že to tak nie je. Často nadávame, no neprinášame riešenia a konštruktívnu kritiku. TO je škoda. Častým problémom je servis. Či už v reštauráciách, úradoch a iných verejných inštitúciách. Tam sa na trebars americký servis ešte dlho budeme pozerať z diaľky.

Slováci sú národ, ktorí sa v globále stále sťažuje. A nehovorte, že to tak nie je. Často nadávame, no neprinášame riešenia a konštruktívnu kritiku. TO je škoda. Častým problémom je servis. Či už v reštauráciách, úradoch a iných verejných inštitúciách. Tam sa na trebars americký servis ešte dlho budeme pozerať z diaľky. 

1) Magio pláž - štýlová vec v Bratislave, z roka na rok to posúvajú hore, či už zariadením alebo ponukou služieb. S kamarátmi sme si dali výborného čapovaného NEALKO Bažanta, samozrejme do plastu. Keďže bolo trošku viac veterno, ako by bolo únosné, prázdne poháre nestáli v kľude na stole, ale museli sme ich držať a čakať, kým niekto príde a pohár vezme. Keď išiel okolo chalan v modrej pásikavej uniforme, pýtam sa ho, "či mi, prosím ťa, môžeš zobrať pohár". Prvá a jediná reakcia bola, "ja nie som čašník!" a išiel ďalej za svojím kamarátom.

Kurča a čo že nejsi čašník? Zjavne si supervízor, vedúci alebo nejaký iný pán, no servis má byť to prvá, čo ťa ma trápiť, ne? Po 10 minútach prišla čašníčka, zobrala prázdne poháre a bola veľmi milá, no škoda, že jej vedúci to videl inak. Keď som bol v US, tak manažér reštaurácie zametal pred vchodom a pomáhal zbierať taniere čašníčkam. Takto by to malo vyzerať, nie? 

Druhá vec sa nám stala ešte pri MS vo futbale, Belgicko vs. Alžírsko. Na začiatku zápasu som si dal čaj, kamarát kofolu a keď zápas skončil, cca 110 minút čistého času, mal som pred sebou stále pohárik s prázdnym čajom a kamarát kofolu. Čašníčku sme už nevideli, keďže sa tam platí hneď, ako vám donesú nápoj. Aspoň sme ušetrili, nie?

Ale, na pláži je napriek tomu fajn atmosfére, pohoda a pekné prostredie. To, že tam je tragický servis, tak buď tam už neprídete alebo ušetríte ;)

2) Sladovňa - tento podnik mám celkom rád, lebo vnútri vyzerá cool, príjemná atmosféra a nefunguje tam signál, čiže ľudia s sústredia na debatu a nie na mobil. No minule sme nesedeli vnútri, ale na terase na korze. Otrávený čašník chodil hore dole a snažil sa, aby sme mali plné poháre. Jeho výraz bol krásny, robota ho zjavne nebavila, nebaví a ani baviť nebude. Šak nie sme turisti, ale domáci, čiže tip bude nižší. Pivo bolo fajné, no dopité sme ešte nemali, keď zrazu prebehol okolo, položil nám na stôl "RESERVÉ" a zamumlal, "to si nevšímajte". V preklade, "díky, nezarobil som na vás nič, prosím vás, choďťe do prdele". Škoda, podnik bol vždy fajn, trošku drahší, ale servis? No neva.

Na druhej strane sú aj podniky, kde všetko funguje tip top. Nebudem ich menovať, čakám od vás podnety dole v diskusii.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Prvá banka prelomila tabu a zvýšila úroky na hypotékach

Zvyšovanie úrokov vraj nesúvisí so zmenami, ktoré pripravuje Národná banka.

DOMOV

Pavlis sa v novej funkcii teší luxusnému autu i debetnej karte

Exminister hospodárstva šéfuje Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo.


Už ste čítali?